środa, 15 stycznia 2014

4 miesiące

Amelia ma już 4 miesiące ... zaczyna już gaworzyć i śmieję się na głos od tego miesiąca zaczęłam jej dawać zmiksowaną marchewkę ... oraz przyszła mi paczka z opieki społecznej jak rozszerzać dietę maluszka ... Pierwszy posiłek smakował Amelce ..Do końca tygodnia daje jej marchewkę a od następnego dalsze warzywko ..czyli brokuły ciekawe czy jej posmakuje ..;)
Amelka nosi ubranka 72 ....(68 robią się powoli za małe) a mleko co 3 godziny po 150 ml .  Byliśmy na następnej szczypiące ..najpierw uśmiechała się do doktora a potem tak się rozpłakał że ciężko było ją uspokoić ale były głośniejsze dzieci
Chrzest za nami ... w następnym poście opisze go i dodam zdjęcia ..
święta spędziliśmy trochę u Mateusza trochę u mnie ....u niego w domu świąt nie obchodzą więc żeby trochę odpocząć zamówiliśmy sobie pizze ;) z biesiadowy .Jadłyście kiedyś ..jest najlepsza i chyba większej nie widziałam ;)
Mateusz pracuje na budowie w obecnej chwili ..... pracował przy maszynie ale głupi stwierdził ze za długo i ciężko  bo po 12 godzin a by miał w kieszeni 3 tysiące...więc wrócił do budowy i oczywiście bez umowy ... jak na razie jest dobrze ...znaleźliśmy mieszkanie za 700 zł  z dwoma pokojami i teraz brniemy by w końcu się ustabilizować i móc się wyprowadzić    Ja wracam do pracy o 12 marca ....  dużo nie zarobie ale nawet parę groszy sie przyda ..


















No i zdjęcie z tatusiem ;)

A śnieg w końcu prószy ,biało za oknem .. czy to dobrze ? W tamtym roku nie odczułam w ogóle lata ..przez ciąże .ale zima to zima niech popada chodziż pół miesiąca a potem niech się już ciepło robi ...

8 komentarzy:

  1. Rośnie wam śliczna kruszynka. Miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna Amelcia ;)
    oby pomysl ze wspolnym mieszkaniem tym razem sie udal i oby Ci sie w koncu poukladalo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, malutka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny szkrab ;) Potrzebowałaś jakiś krem na przebarwienia po ciąży?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję że tu jeszcze czasem zaglądasz.
    Pozdrawiam Ciebie i Amelke

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności :) sama zamierzam zostać mamą ;) jeśli masz ochote wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zobaczcie na stronę https://www.lovetodream.pl/ ten sklep posiada w swojej ofercie dobre produkty dla najmłodszych. Można kupić różne otulacze, śpiworki czy piżamki. Polecam zapoznać się z całą ich ofertą i zamawiać dla swoich pociech sprawdzone i dobre produkty.

    OdpowiedzUsuń