piątek, 19 kwietnia 2013

21 Tydzień

No i 21 tydzień . ;) 



No i zaczęłam 21 tydzień.Dzidzia już często kopie.Mój chłopak nareszcie poczuł jak dotknął mojego brzucha. Wcześniej to zawsze jak dotykał brzucha żeby wyczuć to przestawało kopać he. 
No i  http://www.teamzabell.blogspot.com/2013_04_01_archive.html blog kamili  zaprosił mnie do zabawy .


Zasady:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.




Odpowiedzi dla Kamili:
1)Kiedy się budzę zastanawiam się kiedy przyjdzie mój chłopak i mnie rano przytuli, ponieważ śpimy w oddzielnych pokojach jak na razie .
2)W moim chłopaku najbardziej lubię ,kiedy mi czyta na dobranoc bajki lub inne książki , wtedy zasypiam wiedząc że jest przy mnie. i zasypiam przy jego głosie ;)
3) Ja jeszcze nie wiem co będę miała ale chyba mam ochotę na wszystko i na chipsy ostre,Chińskie żarcie lody serki.... więc, nie mam pojęcia co mogę mieć 
4)Marzę o wyjeździe do Egiptu, oczywiście z chłopakiem . Opalając się na basenie , lub na plaży, jeżdżąc na wielbłądzie,  podziwiać  rafę koralową i nurkując z delfinami.
5)Kiedy byłam młodsza raczej zadawałam się z chłopakami budowałam bazy i skakałam po drzewach ale kiedy wychodziłam na urodziny na imieniny czy na jakieś święta zawsze chciałam być księżniczką.
6)Na razie jeszcze o tym nie myślałam 
7)Nie wiem jeszcze . 
8)Chodzę do publiczne lekarza ,ale tylko dlatego nie mam funduszy , gdybym je miała na pewno poszłam bym po prywatnego . Lekarze tam bardziej się interesują i bardziej dbają o dziecko i matkę.
9)Tak chcę mieszkać w Polsce , ma piękną Historię . Ale tak że jak nie wiele krajów ma morze i góry .
10)Poniżej 20 lat 
11)Jeśli chodzi o mnie to boje się mojego tłuszczu nie chciała bym być już taka gruba do końca życia. Czytałam tez blog pewniej osoby i karmiła dziecko piersią nie wiedząc że nie ma mleka. I trochę to mnie przeraziło . 

Zapraszam 

Pytania dla Was ;) :
1)  ulubiony zabieg w domowym SPA ?
2) kolor pokoju, kącika Twojego dziecka.
3)czekolada mleczna czy gorzka?
4)W moim życiu najbardziej lubię..?
5)Ulubiona pora roku?
6)Ulubiony owoc?
7)Co cię wyróżnia od innych ludzi ? 
8)Czego się boisz?
9)Czego nauczysz swojego dziecka?
10)Góry czy morze?
11)Płeć twojego dziecka?



4 komentarze:

  1. Dziękuję za zaproszenie :)
    Postaram się niebawem odpowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale szybko poczułaś ruchy.
    u mnie 28 tydzień, ale mój małż jeszcze nie czuje i nie umie uchwycić kopniaczków.

    OdpowiedzUsuń