poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Witam wszystkich.

Zaczynam mój pierwszy blog. Nie jest do końca jeszcze tak jak bym chciała ponieważ .Zbytnio się nie znam . Najpierw powiem wam coś o sobie . Jestem w 19 tygodniu .Zaczynam tak późno bo dopiero nie dawno wpadłam na pomysł że mogę go założyć , ponieważ zaczęłam  czytać blogi innych kobiet w ciąży. Mam 17 lat . Rocznie 18 tylko że dopiero w listopadzie zacznę a termin mam n 9 września. .Mieszkam z chłopakiem wiec nie jest tak źle . Znaczy on mieszka u mnie ale jeszcze nie w jednym pokoju bo moi rodzice się nie zgadzają ale jak urodzę  to będziemy mieszkać razem a przez ten czas kiedy jestem w ciąży mój chłopak robi nam wspólny pokój i kuchnie , żeby nam już później nikt nie przeszkadzał i żebyśmy mieli trochę prywatności . Nie wiedziałam czy podawać swój wiek bo traktowalibyście mój blog jak jakieś małolaty która nie zna dobrze życia ale postanowiłam być szczera i napisać . No więc było tak 24 grudnia powinnam mieć miesiączkę  ale się nie pojawiła . Pomyślałam ze może mi się po prostu spóźnia bo już nie raz tak miałam, Zrobiłam więc test po dwóch tygodniach czyli na początku stycznia. .Mój chłopak Mateusz siedział u mnie w pokoju , kiedy do niego przyszłam oczywiście nie uwierzył na słowo i musiałam pokazać test. Przytulił mnie i powiedział ze sobie poradzimy . Oczywiście rodzicom na początku nic nie powiedzieliśmy ani on ani ja tylko najlepszym przyjaciołom .Zapisałam się do ginekologa, byłam pierwszy raz w życiu , bardzo się bałam ale przetrwałam , lekarz potwierdził że ciążę. .Teraz to już cała rodzina wie na początku zbyt zadowoleni nie byli ale teraz już jest wszystko okej i nikt nie może się doczekać kiedy zobaczą maleństwo.
U nas w rodzinie same dziewczyny. Każdy liczy na chłopca. .Wcale się nie dziwie. Moja mama ma 7 sióstr i jednego brata .  I ja mam dwie siostry . Młodsze. Bliźniczki Teraz wstawię zdjęcie
Usg moje dzidziusia z końca 3 miesiąca .
Dużo nie widać .Ale tylko to mogę wstawić . Wczoraj poczułam pierwszy raz ruchy dziecka .Położyłam sie wieczorem Mateusz czytał książkę i poczułam takie jak by pukanie dotknęłam sobie brzucha i tak jak bym czuła takie uniesienie zobaczyć się tego nie dało ale poczuć tak .Inni mówią ze czuć takie motylki w brzuchu , ale ja wcale tych motylków nie czułam . Brzuch dopiero mi zaczyna rosnąć, Nie widać po mnie bo ja raczej chodzę w luźniejszych  bluzkach. Dziś siedzę w domu, ponieważ mam zwolnienie z praktyk i jadę do psychologa . Dobrze kończe na dzisiaj . Do zobaczenia 

6 komentarzy:

  1. powodzenia w blogowaniu!!
    no i gratulacje z powodu fasolki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje . Może kogoś zainteresuje mój blog .

      Usuń
  2. Ja odrazu dolaczylam do obserwatorow, juz wiem ile masz lat wiec sory za pytanie w poscie wyzej, ja mam 20 i jak sie dowiedzialam ze w ciazy jestem to byl dla mnie straszny szok dowiedzialam sie bardzo pozno bo w 15 tygodniu, napewno bede pilnie obserwowac pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. i taka mala rada lepiej usun weryfikacje obrazkowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje dzidziusia. Wiek nie gra roli. Ważne czy się dojrzało do macierzyństwa psychicznie. Znam kobiety które mają po 30 lat dzieci a w ogóle nie nadają się na matki. Trzymam kciuki będę czytać.

    OdpowiedzUsuń