piątek, 26 kwietnia 2013

Stan Błogosławiony

Kiedy wracałam w środę ze szkoły z koleżanką ,przechodziłyśmy przez park .Zobaczyłyśmy że Starsza pani źle się czuje , podeszłyśmy do niej i się spytałyśmy czy w czymś pomóc okazało się że przewróciła się na chodniku , odprowadziłyśmy ją na stacje pkp . Po drodze mówiła jak to młodzież teraz jest nie uczynna i rzadko się zdarza żeby ktoś w tym wieku pomagał ,i nagle powiedziała ooo a pani jest w stanie błogosławionym myślałam że pani to nastolatka na pewno pani będzie dobrą mamą a pani bardzo dobrą ciocią .


Hee fajnie jak ludzie na ulicy widzą już twój brzuszek , bardzo się ucieszyłam że nareszcie już trochę po mnie widać  bo jak dotąd każdy się dziwił że mam taki mały .



Tak dziś cieplutko dopiero 9 godzina a już 18 stopni . Bardzo się ciesze . Pewnie z chłopakiem pojedziemy do warszawy bo dostał wczoraj kasę i będziemy zaczynać remontować nasz pokoj wreszcie już tak mało czasu zostało 




znalazłam bardzo fajny film o Agacie Mróz " Nad życie" Podam wam zwiastun.Opowiada o siatkarce która zaszła w ciąże gdy dowiedziała się że ma raka , Musiała wybrać albo dziecko albo ona . Jeszcze nie oglądałam ale zapowiada się bardzo fajny . 






Proszono mnie abym opowiedziała o kursie na który jadę z Mateuszem , wysłałam link w komentarzach ale opiszę go jeszcze : 


Weekendowy kurs przedmałżeński
Weekendowy kurs przedmałżeński prowadzony jest przez kapłana wraz z pięcioma małżeństwami z diecezji warszawskiej o zróżnicowanym stażu małżeńskim. Wypełnia on program tradycyjnego 10-tygodniowego kursu dla narzeczonych w ramach przygotowania do Sakramentu Małżeństwa.




Weekendowy kurs dla narzeczonych
Weekendowy kurs dla narzeczonych daje szansę zgłębienie tematyki związanej z małżeństwem, rodziną i co najważniejsze wzmocnienia relacji z Bogiem w odpowiedzi na Jego miłość. W czasie kursu będzie możliwość głębszego poznania przyszłego współmałżonka, ustalenia wspólnej hierarchii wartości w oparciu o wyznawaną wiarę. Zajęcia prowadzone są dynamicznie w formie konferencji, ćwiczeń, rozmów oraz innych form wspierających głębsze poznanie się narzeczonych w relacji z Bogiem.




Nauki przedmałżeńskie
Nauki przedmałżeńskie zaliczają wymagane przez Kościół skupienie przedmałżeńskie, którego istotnym elementem jest Spowiedź Święta.
Prosimy o uwzględnienie faktu, że jest to kurs wyjazdowy z noclegami i pełnym wyżywieniem i ze względu na charakter kursu nie ma możliwości dojeżdżania na zajęcia. Noclegi w Domu Rekolekcyjnym są obowiązkowe.







2 komentarze:

  1. Może zostaw sobie ten film "na potem", jest bardzo poruszający. Sama sprawa jej walki i śmierci była bardzo medialna i nie obyło się bez "publicznych jatek".
    Jak to wszyscy dookoła mi powtarzają: teraz masz się śmiać, oglądać ładne rzeczy i nie denerwować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki ze opisalas co i jak z kursem. a film osobiscie polecam jest naprawde dobry tylko nie wiem czy teraz powinnas ogladac bo naprawde wyzwala silne emocje.

    OdpowiedzUsuń