wtorek, 3 września 2013

placki z jabłkami

Mam dziś dobry humor ... chociaż nudzi mi się strasznie .... nie mam co robić na kompie i siedzę na nim z nudów.. chciałam obejrzeć filmy włączyłam pierwszy wyłączyłam po 5 minutach i tak dalej chyba jeszcze z 4 filmami ..w końcu stwierdziłam że po prostu nie chce mi się oglądać .. przeczytałam wasze blogi .. no i znowu nie ma co robić ... zagrałam w grę posłuchałam muzyki .. potem rozwiązałam krzyżówkę ..nie szła mi więc wszystko spisałam z internetu haha . Potem ojciec wrócił z pracy i poszliśmy po jabłka... Bo od niedawna zaczęłam robić placki z jabłkami i sobie dorabiam pomału.. 8 złotych za kilogram dostaje od ojca a on sprzedaje na sklepach po 10 złotych za kilogram ...

A ten termin z usg .. nie wiem jaki jest .. lekarz mi nie powiedział a na usg nie ma nic napisane bo szukałam chyba ze sto razy ..bo też czytam u was i mówicie o jakiś dwóch terminach a ja się dziwie bo ja dwóch terminów nie mam ...to zaczęłam szukać ale nic nie znalazłam .. wczoraj byłam w sklepie około 21 ... deszcz wiatr...taka fajna niby głupia pogoda.. ale własnie przy takiej pogodzie poznawaliśmy się z Mateuszem .. ten zapach takiego jesiennego dworu było zimno ..pierwszy raz go wzięłam pod rękę ...bo tak mi zimno było a on taki zdziwiony ...bo nigdy nie pozwalałam się mu dotknąć ..mówił na mnie wtedy "smerfetka" Miałam wtedy taką deszczową fioletową kurtkę z kapturem , i nigdy oczu mi nie było widać .zawsze musiałam tak wysoko podnosić głowę .. 


8 komentarzy:

  1. co do terminów... do daty z ostatniej miesiączki dodaj 40 tygodni, najłatwiej jest to zrobić w kalendarzu i wyjdzie Ci ten najbardziej prawdopodobny termin porodu. jesli chodzi o usg to pod zdjęciem dziecka powinny być też różne jego wymiary i przy oznaczeniu "US-EDC" powinna być przewidywana data porodu... ale może to zależy jakim sprzętem wykonuje się usg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Ci dwie stronki, które moim zdaniem bardzo dobrze wyliczają termin z ostatniej miesiączki (OM):
    http://www.suwaczki.com/ - suwaczek, fajna rzecz bo zawsze wiedziałam w którym tygodniu jestem, do tego fajny opis co się akurat teraz dzieje. Możesz go sobie wstawić na bloga.

    http://dziecko.haczewski.pl/ - dość popularny kalkulator ciąży i porodu. Wszystkie moje znajome z niego korzystają.

    Co do usg. Większość lekarzy w opisie ocenia datę porodu. Ale jest to data statystyczna wynikająca z wagi i wielkości płodu. A jak wiadomo rodzą się dzieci, które mają 2.5kg jak i takie które mają 4.5kg. Dlatego termin porodu z usg jest najbardziej prawdopodobny tylko i wyłącznie w pierwszych tygodniach ciąży, tak max. do 7tc. Następne już raczej nie, bo każde dziecko od mniej więcej 9-10tc zaczyna rosnąć swoim tempem. Ja usg miałam w 6tc i rzeczywiście, data z niego się zgadzała bo wskazywała na 3 listopada, a z OM na 27 października. Syn urodził się w nocy 2 listopada bez oznak przenoszenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem tak zmeczona ze tytul przeczytalam pajacyki z plackami xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz lada chwiala doczekasz sie córeczki:P Ja tez wyczekiwalam a moj porod rozpoczał sie w nocy o 1:0.. Sama jestem ciekawa jak teraz bedzie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam przewidywane daty porodu z różnicą 15 dni. I nie wiem na który patrzeć. ;/

    OdpowiedzUsuń