niedziela, 12 maja 2013

24 tydzień

Jestem  tak załamana ze nie poszłam ani na badania ani na wizytę , po prostu nie chcę mi się żyć jedyne co mnie pociesza to że mam dziecko w brzuchu .... Dziś chłopak mi napisał że chce być na porodzie, nie wiem czy mu wierzyć bo on ma dopiero 17 lat , w ogóle nie wiem co o tym myśleć , czy w ogóle chce żeby na nim był , to będzie dziwna sytuacja , pisał że znalazł sobie pracę i się we wtorek wyprowadza , bardzo za nim tęsknię bardzo go kocham ,naprawdę chce ode mnie odejść? Chcę wolności nie chce mieć żadnych obowiązków ? Nie wiem sama on to szybciej zmienia zdania niż kobieta w ciąży  .Dziś jest 23 + 2 dni czyli 24 tydzień . Rano pojadę na bada w środę a potem muszę się zapisać na następny wtorek na wizytę . Pewnie lekarz mnie ochrzani .W ogóle to go nie lubię . Byłam na usg i pytam się chłopak czy dziewczynka a on ma do mnie pretensję ze się spytałam .mówi " Oglądam teraz mózg , myślisz że w mózgu coś zobaczę zdrowie jest najważniejsze" No chyba wiem że jest najważniejsze ale spytać się nie  mogę. No kurde to już przesada jakaś była.
Ruchy dziecka stają coraz bardziej intensywne. Dla mamy ruchy dziecka stają się coraz bardziej odczuwalne, ponieważ dziecko coraz bardziej wypełnia powierzchnię jamy macicy. Pomimo tego, że waży zaledwie ok. 550 gram i ma długość ok. 21 cm. Na hałas może zareagować niepokojem.








No i film dla przyszłych mamuś ;) 




9 komentarzy:

  1. Życzę Ci dużo sił i wytrwałości!!!!
    A postawa lekarza to jakaś masakra :/ Kopnęłabym go w tyłek jak by mi tak powiedział...:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Głowa do góry! I nie opuszczaj wizyt u lekarza... A lekarz...to prawda, najważniejsze jest zdrowie maluszka, ale powinien mieć inne nastawienie, nie cierpię takich gburów. Na wizycie powinnaś czuć się konfortowo i pytać o co chcesz. Może warto pomysleć o zmianie lekarza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mamuśka powiedziała ze mi się nie opłaca bo pójdę do niego jeszcze z trzy razy

      Usuń
  3. lekarz ktory wyslal mnie do szpitala tez taki cham.. ani nic sie dowiedziec ani co i jeszcze z pretensjami do mnie...
    a z twoim chlopakiem czaegos nie rozumiem bo wczesniej pisalas ze mature pisze a teraz ze ma 17 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, musiało ci się coś pomylić , z kim innym , Mateusz jest trochę młodszy ode mnie jeszcze , chodzi do warszawy do szkoły dla dorosłych . ale matury nie pisze.

      Usuń
  4. Podziwiam cie ja chyba bym nie dała rady z tym wszystkim ciąża problemy z chłopakiem ja uważam ze lepiej jeśli była by jakaś osoba przy porodzie chłopak mama lub bliska przyjaciółka zawszę lepiej :) ja jeszcze nie mam dzieci ale mój ginekolog też jest dziwny 3 razy gadał ze jestem w ciąży abym robiła jakieś płatnę badania Pozdrawiam 3czymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten lekarz to rzeczywiście jakiś dziwny. Mam nadzieję, że tylko miał zły dzień i na następnej wizycie będzie lepiej.
    Trzymaj się Kochana ciepło mimo tych problemów. Na pewno wszystko się jakoś ułoży!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. niektórzy ludzie są jacyś inni, zwłaszcza lekarz powinien dbać o pacjenta i przyjąć go w najbardziej miły sposób, takie zachowanie jest karygodne !

    dodaję do obserwowanych ! :D

    ps: ucałuj Amelkę :* - to imię dla mojej przyszłej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń