czwartek, 16 maja 2013

ból pęcherza

Dzisiaj jak wróciłam ze szkoły strasznie się poczułam , tak ciężko , i strasznie podbrzusze mnie bolało , nie kuło tylko taki miałam nacisk na pęcherz ,poszłam do łazienki  i strasznie mnie zaczął szczypać. Nie wiem co mam zrobić mamuśka chce mnie do lekarza zawieźć , ale nie jestem pewna czy to dobry pomysł pewnie do jutra mi przejdzie ,muszę tylko pić dużo żurawiny żeby mi bakteria wyszła. A zresztą przed ciążą miałam kłopoty z nerkami i z pęcherzem to chyba normalne bo czytałam w internecie że w ciąży jeszcze częsciej to się to pojawia


wczoraj zobaczyłam na staniku jakieś białe plamki, pomyślałam że się czymś poplamiłam ale dziś znowu je miałam , bo specjalnie zalożyłam czarny stanik, to pomyślałam że to mleko . Ale dziś kiedy się kąpałam zobaczyłam taką jak by wodę na sutkach , czemu na ubraniach jest białe ? To jest siara? Nie za wcześnie ? Jestem dopiero w 24 tygodniu




Byłam na badaniach , zauważyłam że bardzo dużo osób jest miłych , była bardzo długa kolejka wiele pań sie mnie pytało czy bym nie chciała usiąść czy może mnie w kolejce przepuścić ale nie chciałam ponieważ nie lubię zwracać na siebie uwagi ,ale bardzo sie ucieszyłam że już po mnie tak widać , ostatnio koleżanki powiedziały że już tego nie ukryje ;)





W środę wchodzę do szatni  w szkole zawieszam sweterek i  ciocia ( tak się mówi u nas w szkole na woźne)
mówi do mnie "Mogę się ciebie coś spytać?" no ja mówi ze tak " Czy ty jesteś w ciąży " Ja znowu potwierdzam trochę zawstydzona . A ona mówi że zaprowadzi mnie do kogoś . Podprowadziła mnie przed szkołę do pewnego pana i oznajmił mi że mi podaruje całą wyprawkę dla dziecka za darmo , tylko że dla chłopca. Zgodziłam się bo przecież co mi tam wózek nie potrzebuje jakiś specjalny dla dziewczynki . Niektóre tez są takie uniwersalne więc nie będzie problemu założyć małej dziewczynce ubranka dla chłopca a przecież wiadomo że ja tez kupię różowych ubranek i dostanę od rodziny a przecież dziewczynka nie musi być zawsze na różowo ubrana, bardzo się ciesze że są wokół mnie ludzie którzy mogą mi pomóc, zwłaszcza że zawsze trafiałam na takich którzy tylko umieli wykorzystywać mnie w celach finansowych , ale cieszę się że teraz mi się poszczęściło , i mojej małej Amelce bo przecież to dla niej <3



2 komentarze:

  1. Ale się poszczęściło z wyprawką :)Ja siarę mam od około 20 tygodnia. Jeśli idzie o pęcherz - warto działać.. Pij dużo płynów i nie ograniczaj chodzenia do łazienki! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to rzeczywiście szczęście masz, chciałabym żeby ktoś mi tak przyszedł i zaproponował wyprawkę, ale niestety my musimy radzić sobie sami x)

    Ta woda co ci z sutków leci to najprawdopodobniej siara. Mi się pojawiłam już w 15 lub 16 tygodniu ciąży, kilka razy miałam straszne wylewy, ale zazwyczaj pojawiają mi się 3 lub 4 średniej wielkości plamki :)

    Pozdrawiam,
    http://xweetlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń