poniedziałek, 6 maja 2013

LIEBSTER AWARD część 2

Wczoraj byłam u koleżanki ma 20 lat urodziła we wrześniu,Ma piękną córkę i dobrze jej się wiedzie chodź jest sama bo jej chłopak jest w Iraku . Lecz kiedy zobaczyłam jej ciało bardzo się przeraziłam . Piersi jej zmalały , Wszędzie ma rozstępy na brzuchu na piersiach  na tyłku na udach między udami to był okropny widok,na razie ja nie mam aż tyle tych rozstępów ale mam nadzieje że ja tak nie będę miała,ale prawdopodobnie ma tyle rozstępów tylko dlatego że dużo jadła.,w ciąży przytyła 34 kilo.Więc postaram się za dużo nie jeść. Opowiadała mi też że początki są najgorsze. Mówiła że całymi dniami płakała bo ją sutki bolały , krwawiły jej bo Lenika jej się wgryzała i już nie dawała rady , potem mała dostawała kolki i ciągle płakała, ale mówi że na szczęście to minęło i już jest normalnie .Przyznam że trochę mnie przestraszyła .



 Chciała bym zapytać was o radę macie jakieś Skuteczne środki na rozstępy na biodrach , bo ciągle mam ich więcej w tym miejscu, smarowałam się oliwka ale chyba nic dała, a ponieważ już cała wykorzystałam to myślę nad kupnem czegoś innego ....



Wczoraj pojechałam do pracy rowerem mam do niej 4 kilometry , myślicie że można jeździć rowerem w ciąży ? Niby omijałam dołki i nie jechałam szybko , uważałam ,ale znam różne odpowiedzi na to pytanie, Sąsiadka kiedy była w ciąży nawet z wielkim brzuchem jeździła, z pracy tez koleżanka mówiła że jeździła rowerem a moje mama mówi że nie można , nie wiem już sama co o tym myśleć ...




O 13  jadę na USG  mam nadzieje że nasze dzeciątko sie pupą nie odwróci i będzie widać czy dziewczynka czy chłopak  ;) ;) Kurdę tak nie mogę się doczekać......



LIEBSTER AWARD 

Na koniec . 
http://ziarenkoimy.blogspot.fr/2013/05/staram-sie-nadrabiac-nominacja-do.html
 Założycielka tego bloga nominowała mnie jej pytania :

1. Książka która zmieniła coś w Twoim życiu to...?
2. Co pomaga pokonać smutki?
3. Jakie jest Twoje pierwsze wspomnienie z dzieciństwa? 
4. Mieszkanie w bloku czy domek na wsi?
5. Ulubione miejsce na ziemi?
6. Ulubione danie?
7. Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?
8. Kosmetyk bez którego nie wyobrażasz sobie życia?
9. Deszcz czy śnieg?
10. Dlaczego blogujesz?
11. Czy Twoi bliscy wiedzą o blogu?




1)Księżka która zmieniła coś w moim życiu to 

Bardzo dobra książka nie tylko dla tych co chcą rozpocząć drugie małżeństwo ,ale też dla samotnych i jak uczynić pierwsze małżeństwo lub związek szczęśliwym.Siostra mi ją dała kiedy była akcja"Książka zamiast marihuany"

2) Co pomaga pokonać smutki?


spotkanie z koleżanką z gimnazjum ;)

3)Jakie jest Twoje pierwsze wspomnienie z dzieciństwa? 



 kąpiele w basenie + grille 


4) Mieszkanie w bloku czy domek na wsi?

Domek na wsi


5) Ulubione miejsce na ziemi?


Rokola koło pałacu u mnie w Otwocku Welkim

6)Ulubione danie?


Ostatnio jest z blogerek zrobiła mi straszna ochotę na kluski z polewą truskawkową


7)Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?
Raczej nocnym markiem 

8)Kosmetyk bez którego nie wyobrażasz sobie życia?

hm.. dużo mam takich ale chyba to będzie fluid

9) Deszcz czy śnieg?

Oczywiście że deszcz


10) Dlaczego blogujesz?
Bym mogła pytać o rady a także traktuje to jaki pamiętnik internetowy żeby móc potem wspomnieć i dlatego żeby móc komentować inne blogi 


11) Czy Twoi bliscy wiedzą o blogu?
 Tylko chłopak 



Dzięki na nominacje

Mój ojciec idzie dzisiaj na operacje na nogę będą my wyciągać żyły z nogi na żywca nie będzie go do końca tygodnia trzymajcie kciuki żeby wszystko się udało i żeby mu jej nie wycinali bo od paru lat już mu gniła . Wyjeżdża o 9 .



4 komentarze:

  1. Co do rozstepow to nie wina jedzenia, nawet jesli duzo jesz a nawilzasz skóre regularnie dwa lub trzy razy dziennie to powinno byc ok, druga kwestia to geny.
    Ja na rozstepy uzywam Bio Oil - dosc drogi, ale moim zdaniem warto :)
    A co do roweru, ja bym nie polecala, zabrania sie go w czasie ciazy - tymbardziej, ze Ty juz nie jestes na poczatku, a lepiej Maluszka tak nie uciskac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rower zakazany przez lekarzy, więc słuchaj mamy :)
    Talk jak Karolina pisze rozstępy to też kwestia genów, niestety.
    Wspomniany wyżej Bio-oil jest również na blizny i rozstępy itd.
    Mam go, jest dość drogi i ja go używam - dosłownie parę kropel do kąpieli. Sprawdza się.
    Do smarowania brzuszka i nóg używam oliwki babydream z rossmann'a - ze względu na skład! (brak szkodliwej chemii)oraz cenę.
    Kupiłam jeden dość drogi kosmetyk do nóg - firmy Tołpa i moge powiedzieć, że totalna porażka i wywaliłam sporo kasy.

    Trzymam kciuki za płeć - ja nie chciałam znać ale nie dało się ukryć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam Musteli (trzy różne: przeciwko rozstępom, do biustu i do całego ciała) i jestem zadowolona. Pochwal się czy będzie Chłopczyk czy Dziewczynka.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w ciąży używałam AA ja & mama.
    Jeśli chodzi o rozstępy po ciąży bo to jest sprawa nieunikniona ja miałam mega mimo stosowania wszystkich kremów i mama mi powiedziała ostra gąbka i szoruj zaczęłam się śmiać ale mówię kurczę spróbuję i pomogło więc polecam i kolagen 100% magia. Pozdrawiam

    Ps.Rower też odradzam teraz dbaj dużo o siebie i o maleństwo !

    OdpowiedzUsuń