wtorek, 30 lipca 2013

35 dni

22 .. a ja dopiero pisze.... . Miałam o 12 jechac z Mamą po zakupy jak zwykle sie opóźniła i dopiero pojechaliśmy o 14 więc wróciliśmy o 16 . Potem nie mogłam dostać telefonu ojca . Czekałam aż jego znajomi sobie w końcu pójdą .i będą mogła zrobić zdjęcia  a Potem pojechaliśmy bo zadzwonił do nas pan że ma dla nas parę rzeczy . Dostaliśmy karmnik dla dziecka wanienkę już drugą parę ciuszków i suszarkę na śliniaczki .
A teraz pokaże co dzisiaj zakupiliśmy . w Dzidziusiu
Pianka do wanienki ;) 
Wkładki laktacyjne jakieś najtańsze bo mama powiedziała ze nie wiadomo czy mi się przydadzą



Ręczniczek po kąpaniu
pół śpiochy do wyjścia ze szpitala


pieluszki tetrowe 

bluzeczka do wyjścia ze szpitala
czapeczka na wyjście ze szpitala 

buteleczke  kupiliśmy gdyby dziecko miało kolkę i żebym mogła robić mu jakieś herbatki
Majtki po porodzie , ale nie wiem czy to są te o których wszyscy piszą bo na opakowaniu w ogóle nie wyglądają jak siatkowe tylko foliowe, Wiecie czy takie są dobre ? I buteleczkę do laktatora .

pampersy poporodowe . Linomag . Zastanawiałam się co wziąć czy linomag czy sudocrem . Bo ja osobiście słyszałam że sudocrem jest najlepszy , a wy co myślcie ? Co wy kopiłyście dla swoich dzieci ? Bo ja gdybym sama kupowała to bym wzięła sudocrem ale byłam z mamą więc powiedziała ze lepszy linomag
, no i rękawiczki na wyjście ze szpitala. 



Specjalnie pojechaliśmy do biedronki żeby kupić takie pampersy , Słyszałam że są tanie i dobre , nie uczulają . koszt 30 zł . 78 sztuk . Wzięliśmy od 3 kilogramów bo od dwóch , był taki sam koszt a było ich 28  a Zadko kiedy rodzi się takie małe dziecko które waży poniżej 3 kilo 



Do szpitala chyba mam już wszystko , nie długo może zacznę się pakować to się zobaczy , a jak nie mam wszystkiego to się podkupi , jeszcze trochę czasu jest . 

Dobranoc wszystkim . 

4 komentarze:

  1. Hehe uwielbiam takie zakupy :)
    Mam identyczne majtki poporodowe, siostra mówiła mi że będą OK. Co do podkładów poporodowych powiedziała mi, że jedna paczka może nie starczyć i warto wyposażyć się też w Absorgyn.
    Ja kupiłam i Sudocrem i Linomag w tubce( zielone opakowanie w aptece). Planuję na codzień używać Linomagu a Sudocremu w razie "awarii".
    Pozdrawiam:)
    www.natarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do wkładek laktacyjnych to faktycznie mogą Ci się nie przydać- mi się nie przydały:) Majtki poporodowe radziłabym jednak kupić siateczkowe np. takie: http://allegro.pl/majtki-siatkowe-50-120-poporodowe-wielorazowe-2171-i3418782678.html Podkładów też bym radziła wziąć min.2 paczki, najlepiej 3. Do pupki zdecydowanie polecam Linomag, bo sudocrem bardzo wysusza i raczej nie polecam, go do codziennego użytku, raczej przy większych odparzeniach. A co do pampersów to my na początku zużyliśmy 3 paczki "1" a moja córka urodziła się z wagą 3500g. Chodzi o to, że na początku dzieci na prawdę są malutkie i chudziutkie więc "2" mogą być za szerokie i może przeciekać bokami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze używałam sudocremu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, te majtki poporodowe są beznadziejne. Dlaczego? Jeżeli komuś w ciąży urosły biodra, to się w nie po prostu nie zmieści. Zakup siateczkowe wielokrotnego użytku. I polecam większą ilość podładów, bo niestety po porodzie jedna paczka Ci nie wystarczy (ja zużyłam w szpitalu trzy paczki i jeszcze pół w domu). Sudocrem jest najlepszy, ale wysusza skórkę i do codziennego użytku się nie nadaje (chyba że używasz naprzemiennie z kremem, który natłuszcza - ja używam sudocremu i bepanthenu).

    OdpowiedzUsuń