czwartek, 11 lipca 2013

Rozstępy ...

No i czego próbowałam uniknąć , zrobiły mi się rozstępy na brzuchu .Myślałam że chociaż na brzuchu nie będę miała , no ale cóż , chociaż nie są aż tak duże jak biodrach i pośladkach . Nie mogłam chyba tego uniknąć . Kurdę , jestem taka młoda a takie będę miała zniszczone ciało ... :( nieważne chociaż będę miała kogoś kogo będę kochać do końca życia .a z tymi rozstępami na pewno coś da się zrobić . Ostatnio ciągle się denerwuje . Chcę mi się płakać nic mi się nie chce . Budzę się co noc około godziny 1 w nocy schodzę na dół do lodówki i jem . Ważę już 72 kilo. Byłam dziś u lekarza , przepisał mi żelazo z kwasem foliowym , i zrobiły mi się na języku jakieś plamki dziwne , zawsze po jedzeniu są większe lub robią mi się bolące krostki . też mi przepisał coś na to . Ale powiem że okropny ten język nie raz to jak jestem w kościele i chce wziąć komunie to się wstydzę.Trochę mam lepsze wyniki . Następna wizyta 25 . Tak jak pisałam miałam prać wózek , i wstawić zdjęcie . Tak uprałam ale muszę drugi raz bo chyba mi nie wyszło.




Okrąglutka i apetyczna - sexy przyszła mama



Kobieta w ciąży powinna czuć się sexy 
jak dziewczyna z okładki Playboy’a.Niestety, te same hormony doprowadzają 
Cię do płaczu, sprawiają, że czujesz się gruba i nieatrakcyjna, nie dajesz się 
dotknąć mężowi, a on bezradnie rozkłada ręce.
Bez względu na to, jak bardzo puchną Ci nogi, jak grube wydają Ci 
się Twoje uda i bez względu na to, jak często wymiotujesz przez 
dolatujący zza okna zapach chińszczyzny, dla siebie i swojego faceta 
możesz nadal być super laską. Po prostu trzeba wszystko dobrze 
zgrać, a pozorne uciążliwości przekuć w zalety.


Wyeksponuj swoje atrybuty.
Biust. Zazwyczaj rośnie w ciąży bardzo. To frajda zwłaszcza 
dla dziewczyn niezbyt hojnie obdarowanych przez naturę.
 Wykorzystaj to! Zazwyczaj nosisz jakieś sprytne push-upy 
albo sportowe staniki, a obok koronkowych biustonoszy przechodzisz 
patrząc na nie tęsknym wzrokiem? Idź do sklepu i wreszcie zaszalej. Znajdź 
koronkowe, pikantne, sexy cudo, które pięknie wyeksponuje Twój pełny biust,
 do tego ładne majteczki z wycięciem na brzuszek. Gdy Twój mąż Cię w tym 
zobaczy już będzie wiedział, co dalej zrobić, byś czuła się naprawdę atrakcyjna.
Duża pupa. To normalne, że w ciąży przybierasz na wadze i to niekiedy sporo.
 Ale w ogóle się tym nie przejmuj, bo właśnie teraz w ogóle nie musisz wciągać 
brzucha i maskować obszernych bioder! W ciąży są one Twoim bezkarnym atutem! 
Obszernym T-shirtom, dresom z szafy męża i ciążowym ogrodniczkom
 mówimy stanowcze NIE! Nie dziwne, że czujesz się grubo w tych
 wszystkich tradycyjnych ciążowych ciuchach. Odchodzą one na szczęście do
 lamusa na rzecz dopasowanych do ciała spodni rurek z miejscem na brzuszek i 
takich samych bluzek. Możesz zuchwale wbić się w obcisłą sukienkę i zalotnie
 kręcić biodrami. Jesteś teraz wyjątkowo apetycznie zaokrąglona. Niech 
to będzie sukienka w ulubionym kolorze Twojego partnera, choćby nawet 
soczyście czerwona. I nie bój się głębokiego dekoltu. Przypuszczamy, że nie
 doceniasz zalet swojego ciała w tej chwili, ale możesz być pewna, że jak
 Twój mąż zobaczy Cię w takiej kreacji, będzie chciał mieć z Tobą natychmiast
 kolejne dziecko.

Bądź dla siebie łaskawsza.
Gdy jesteś w ciąży nie tylko Twoje ciało, ale też emocje, dostrajają się do tej
 cudownej istoty, którą nosisz pod sercem. Karmisz ją, kołyszesz do snu, martwisz
 się o nią i modlisz o to, by urodziła się zdrowa. Pracujesz jak zwykle, 
chodzisz na zakupy, sprzątasz mieszkanie mając wewnątrz swojego organizmu 
małego człowieczka, który wysysa z Ciebie co tylko może – witaminy i energię.
 To spore obciążenie, ale i cud, więc można się w nim zatracić. 
Nie zapominaj w tym wszystkim o sobie samej!
Musisz jak najczęściej odpoczywać. 
Nie twierdź, że to zbytek luksusu i idź na masaż całego ciała dla kobiet w ciąży.
 Może i wolisz, by masował Cię mąż, z oszczędności, ale jak nie masz pieniędzy, 
zażycz sobie prezent na urodziny w formie bonu podarunkowego do spa.
Zadbaj o włosy. Ładnie je obetnij, zrób kompres odżywczy. 
Dbaj o fryzurę od momentu jak tylko wstaniesz z łóżka. 
Gdy masz rozczochrane, nieumyte włosy, automatycznie czujesz się
 nieświeżo i nieatrakcyjnie. Nie musisz przecież mieć „look’u” prosto od stylisty fryzur.
 Wystarczy tylko schludne uczesanie. 
Odrobina błyszczyku też jeszcze żadnej z nas nie zaszkodziła.
 Dyskretnie użyj go nawet czasem, kładąc się koło partnera wieczorem w łóżku.
 Łykaj witaminy dla kobiet w ciąży, by po porodzie ani włosy ani paznokcie
 zbyt nie ucierpiały. Zafunduj sobie manicure i pedicure, regularnie, choć raz w miesiącu.
  Wiesz jakie to sexy, zadbane stopy z pomalowanymi na soczysty kolor 
paznokciami w klapkach japonkach?
Nie rezygnuj z relaksującej kąpieli. Kiedy jesteś w ciąży, 
nie może to być kąpiel gorąca, ale zanurzenie się w wannie z kojąco ciepłą
 wodą zmieszaną aromatycznym olejkiem i pianą, w otoczeniu blasku świec sprawi,
 że poczujesz się jak bogini. Zrób delikatny peeling, który doda Twojej skórze blasku.
 A może zaproponujesz ukochanemu, by dołączył do Ciebie?

A zapach? Na początku ciąży mdliło Cię od wszelkich zapachów, 
w tym dotychczas ulubionych perfum, więc przestałaś ich używać i tak zostało 
do dziś? O nie! Gdy spodziewasz się dziecka, wyjątkowo należy Ci się odrobina
 luksusu zamknięta w finezyjnym flakoniku. Idź do perfumerii i wybierz małą 
buteleczkę perfum o zmysłowym aromacie specjalnie na okres ciąży. Niech 
będzie to zapach lekki, niedrażniący a zarazem zmysłowo spowijający Twoje
 ciało. Może wybierzesz żel pod prysznic i balsam do ciała z tej samej serii? 
Twój partner na pewno doceni to w sypialni.
Ciesz się swoim pięknem w ciąży. Twoje ciało się zmienia, z nastrojem różnie
 bywa, ale to wciąż Ty. Weź sobie do serca rady Supermamy i zaakceptuj 
swoją kobiecość i seksapil także teraz. Będąc tak kuszącą i oszałamiającą, 
sprawisz ogromną frajdę i sobie, i ojcu Waszego dziecka. Przecież tak
 bardzo kochasz swojego mężczyznę.


Gratuluje nowego członka rodziny !! 
http://niezwykle-zycie.blogspot.com/2013/07/nasz-wojtus.html


Zapraszam na konkurs ! 

DO WYGRANIA MATA DLA NIEMOWLĄT !! 


6 komentarzy:

  1. ja się smarowałam całą ciąże (no prawie bo dowiedziałam się o ciąży na początku trzeciego miesiąca)kremami na rozstępy, wszystko pięknie i cacy, bo powiększyły mi się tylko nieznacznie rozstępy które już posiadałam po bokach. Za 4 dni termin porodu, a tu bach! zaczynają wyłazić małe wredne i liczne rozstępy... tylko widok małego mi to zrekompensuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zaczęłam się smarować od kąd się dowiedziałam , ale potem się poddałam bo nic nie dawało

      Usuń
  2. Ja też smarowałam oliwkami, kremami i nic :) Długo miałam od nich spokój, aż pewnego wieczoru zauważyłam na boczkach i nogach, a potem już poleciały :) A o to, że jesteś młoda i "będziesz miała zniszczone ciało" się nie martw :) Masz chłopaka, będziesz miała maleństwo, czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Badz dzielna ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny artykuł :), widzę, że jesteśmy w tym samym tygodniu ciąży :)
    Zapraszam też do siebie !

    http://jagodowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj ;-)
    super napisałas o tych radach ;-) a rozstępy hmm... to ma sie juz w genach wiec nawet najlepsze kremy nie pomogą niestety... ja niestety początek mojej ciąży przechodze źle bo mam mdłości i brak apetytu ale tyje i to znacznie tyje a to dopiero 7 tydzień .
    Pozdrawiam ;-)

    http://lightheart-lightheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń